مقررات فروش اینترنتی آرادسیستم

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آرادسیستم می‌باشد.

  1. آرادسیستم موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

  2. آرادسیستم موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.

  3. آرادسیستم بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید.

  4. با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط آرادسیستم قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی آرادسیستم کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

  5. قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل(در مواقعی که آرادسیستم ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

  6. تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

  7. در صورتی که پرداخت از طریق اینترنت انجام شده باشد ولی محصول در آرادسیستم به اتمام رسیده باشد آرادسیستم موظف است مبلغ پرداختی شما را در عرض 1 تا 3 روز کاری به شماره کارتی که واریز کردید برگرداند.

  8. در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط آرادسیستم كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

    تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آرادسیستم می‌باشد.

  9. مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. آرادسیستم نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

  10. در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به آرادسیستم اطلاع داده شود تا آرادسیستم بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

  11. خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به آرادسیستم اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری آرادسیستم مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  12. خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت آرادسیستم داشته باشد آن را به آرادسیستم اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات آرادسیستم مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  13. کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد باید ظرف مدت یک هفته به آراد سیستم بازگردانده شود. پس از برگشت به آرادسیستم مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان آرادسیستم کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز تا سه روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.

  14. در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان آرادسیستم بررسی و یا تعمیر شود، آرادسیستم مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

  15. در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید آرادسیستم از پس گرفتن آن كالا معذور است.

  16. چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد خریدار ظرف مدت 7 روز از زمان دریافت آن را به آرادسیستم عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده آرادسیستم خواهد بود.

  17. در صورت وجود اشکال برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس آرادسیستم ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

  18. امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و آرادسیستم از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

  19. در صورت عدم پرداخت مبلغ سفارش (تحویل حضوری در فروشگاه، پرداخت در محل)، تنها تا ساعت ۲۱ همان روز می‌توانید نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کنید. در غیر این صورت سفارش لغو خواهد شد و می‌توانید نسبت به ثبت سفارش جدید اقدام کنید.